زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

متغیر

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

#پارت_13

#متغیر

بااسترسی که نمیدانم ناشی از چی بود طول و عرض اتاقو طی میکردم از داخل پنجره به بیرون نگاه میکردم خدای من یعنی رادین داخل این تایم کوتاه از انباری خارج شده بو؟! ولی باشرایطی که بود فکر نکنم چون کاملا درمعرض دید ادوارد و آنجلا بود اگر بیرون می آمد...

مازیار قفل انباری درست کرد به خانه آمده بود

از گفت و گوهایی که بامام داشتن سر میز شام متوجه شدم که این 5سالی ک من فکر میکردم مازیار المان بوده اون ایران بوده یعنی برادر خودمم به من دروغ گفته بود چیزی از درون داشت مثل خوره وجودمو میخورد، قاشقم عصبی داخل بشقابم پرت کردم از جلوی چشمان متعجب مازیارو حتی مام بلند شدم به اتاقم رفتم بغض درگلویم داشت چنگ میزد اشک هایم و درد و اندوه قلبم دیگر داشت سمفونی اینجاد میکرد موسیقی غم انگیزی که مرا در دل تاریکی طبیعتی مخوف میبرد و سپس رهایم میکرد دقایقی بود که تنها داخل اتاقم بودم که صدای تق تق در بلند شد+بللله!.. مازیار بود. +مریلا جان منم. سریع و تهاجمی به سمت درحرکت کردم سریع کلید توی درچرخوندم درو قفل کردم -مریلا درو بازکن معلوم هسن چیکار میکنی تو؟؟ +هه شما معلوم هست؟!! -.... 

عصبی و باصدایی که بوی بغض میداد با مشت توی در بسته کوبیدم +خب جواب بده لنتی...

چرا تو!؟ چرا تودیگه به من دروغ گفتی چرا میگفتی المانی ولی ایران بودی؟؟

با صدایی گرفته گفت: توضیح میدم... 

+من توضیحات هیچکس دیگه نمیخوام از زمانی که فرق بد و خوب متوجه شدم فقد داشتم دنبال جواب معماهایی میگشتم ک برام درست میکردین هیچکدوم هم جواب ندادین. از همتون متنفرررم بروو

چراغ اتاق خاموش کردم به تخت خوابم پناه بردم گویا هوای اتاق برای ریه هایم کم بود به پشت پنجره رفتم به بیرون نگاه میکردم که...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۲
crystal :)❄

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی