زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

اتاق9ساختمال1واقع در خیابون 81 📎🙇

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

ذهنت که آزاد باشه زندگیتم خیلی بهتر جریان داره

ولی وقتی آزاد نیست 

نیست دیگه...

کاریشم نمیشه کرد...

حتی از یه کار خیلی ساده هم نمیتونی بربیای

حالا تو به من میگی حالتو با یه ریتم زدن به من بفهمون!

وقتی درگیره از هرجایی میگی

 به هرچیزی فکر میکنی 

اصلا انگار دیوانه ای که داره یک اتوموبیل هدایت میکنه هرلحظه امکان داره چندنفرو زیر بگیره و اخرسرهم بره تو دیواریک مغازه چند نفر همرا با خودش و اون ماشینشو نابود کنه...

اصلا نمیفهمی چه موقع شب شد چه موقع باز صبح شد 

اه اصلا کلی وقته یادم رفته

توی این سیاره روزی وجود نداره

صبحی نیست

امیدی نیست

ستاره های آسمونش همشون نیمه روشنن

ماه لبخندی شبیه به یک پوزخنده داره

اصلا از چه زمان!چه موقع! من اینجام!

شما میدونین!؟

میشه وقتی باهات حرف میزنم سرت نکنی تو اون برگه ها تند تند با اون قلمت یه چیزیو یاد داشت  نکنی!

اصلا تویی که منو دعوت میکنی به حرف زدن به حرفام گوش میکنی!

 

نکن!! 

بهت میگم نکن

دوباره اون ارام بخش هارو تزریق نکن 

من دیونه نیستم

توهم یه روز از این همه فهمیدن و دم نزدن ذهنت از تجزیو و تحلیل خسته  میشه وارد خلسه میشی که من هستم

م..ن من  ک..کمی خستم میشه اون چر..اغو خاموش کنید!؟

+ هیس اروم باش شب خوش...

_شب..خو.ش

کریستال.مغزرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۲
crystal :)❄

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی