زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

متغیر

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶ ق.ظ

#پارت_9

#متغیر

دربازکردم وارد اتاق شدم دست پاچه شد خندم گرفته بود ازاین که میخواست پنهان شود ولی نمیدانست کجا و چگونه خنده ای کردم در و بستم بابا منم،راحت باش- پوووف چرا حرف نمیزنی نصف عمرم کم شد +چی؟چیشد؟! کلافه دستی داخل موهایش کشید -بیخیال بابا بده من اون کیکو نگاهی به کیک داخل دستم کردم +اهاا بفرما. روی صندلی میز مطالعه نشستم او هم روی تخت درحال انالیز کردنش بودم پوست نسبتا سفید با چشم و ابرو مشکی ته چهره خیلی اشنایی داشت تمام چهره های که در این18سال دیده بودم گذروندم ولی شبیه به هیچ یک از آنها نبود غرق فکربودم ولی همچنان نگاهم به پسری که مقابلم نشسته بود، بود. -ای بابا کمتر نگاهم کن اشاره ای به گلویش زد گفت پایین نمیره +خب شیر اوردم که!! خندید و سری به طرفین تکان داد خیلی ناگهانی گفتم اسمت چیه؟ -رادین +اهل کجایی؟ دست ازخوردن برداشت نگاهش توی چشمام قفل کرد امم همینجا.. +واقعن؟!-اهوم... +فکرنمی کنم =/ - خب حالا فکر کن هستم لیوان و بشقاب روی میز گذاشت -مرسی لیدی روبه حرکت نمایشی اش لبخندی زدم+خواهش -ببخشید فقط چراغ قوه منو میدید! سریع از جایم بلند شدم که درجایش تکانی خورد-چته دیووونه؟! +من یا تو؟؟ پس این همه اتفاق کار تو بوده هااا؟؟! 

دستش داخل موهاش کردانگار بچه های خنگ نگاهم کرد گفت ببخشیدگویا کمی ترسوندمت +نخیر اصلا خنده ای کرد با دست اشاره ای کرد اره ازچهرت معلومه به سمت کشو میز رفتم +بیا بگیر برو. داشت به طرف در میرفت +اهااای کجاا!؟؟ -دارم میرم دیگه!+ نخیر ازهمون جایی که امدی میری -ای بابا... ولی مرسی از این که پنجره اتاقت باز بودخخخ صندلم بیرون اوردم باخنده به طرفش پرتاب کردم پرووو برو دیگه ازپنجره رفت بیرون ارتفاع کمیو پریدپایین از پایین دستی تکان داد که درمقابلش لبخندی زدم پنجره بستم پرده اتاق کشیدم چراغ خواموش کردم به تخت رفتم به سرچ راجب ایران پرداختم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
crystal :)❄

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب بود

اما بالاخره معلوم نشد کی بود؟!؟!
دزد بود یا چی؟!؟!
:)
پاسخ:
توی پارت های بعدی متوجه میشین 
ولی دزد نیست😹😹
مرسی =)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی