زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

تاثیر افراد نامطلوب =)

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

من یک 🌹 بودم که قرار بود تنها کارم این باشد که شاد و خرم داخل گلدان سفالی گوشه اتاق باشم ...

تا اینکه خواستن یک رشد صعودی داشته باشم بذری از وجودت در خاک من ریختن ...

سرانجام جایم از گلدان روی میز رسید به سطل زباله زیر میز =)🥀

#crystal_mim

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
crystal :)❄

نظرات  (۳)

۱۷ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۶ هیوا جعفری
:(((
پاسخ:
=)
=)
پاسخ:
=)))
سلام 
چه تعبیر زیبایی ، همه ی ما قراربود گلی توی گلدون باشیم اما ما زیادی بزرگ شدیمو گلدون ها تققققق شکست به گمونم کار باغبون بود
پاسخ:
سلام 
مرسی
باغبون زیادی به ما بال و پرداد و بزرگ شدیم ولی دیگه فکر بعدش نکرده بود...=)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی