زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

از یادرفته از قلب خواهد رفت کریستال =')

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۰
crystal :)❄

نظرات  (۳)

۲۰ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۱۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب بود ....
البته من که فقط ماشین داشتم و هنوز هم دارمشون و گوشه انباری هم خاک نمیخورن:)
پاسخ:
ممنون...
خیلی هم خوب. ولی من عروسک هایی ک دلم شکوندن گزاشتم گوشه انباری تا خاک بخورن =)
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۱۳ هیوا جعفری
چقدر قشنگه، کم پیدایی کریستال جان :)
پاسخ:
ب زیبایی گیسوان باران خورده ات نمیرسد بانو =)
زیر سایه الله...
خوبی شما؟
۲۲ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۴۴ هیوا جعفری
جات که خوبه ولی بیشتر اعلام حضور کن
خوبم عزیز تو چطوری؟
پاسخ:
چشم وقتی سر میزنم ی کامنت میزارم ک حاظریم زده بشه

فدات خوبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی