زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

نمیاد روی دستمون کسی داخل رفاقت

سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۵ ب.ظ

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۰
crystal :)❄

نظرات  (۸)

۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۱ ما جــــــــღــــــدہツ
خوبه:)
قدر این جمع رو خیلیییی بدونید:)))

+راستی سلام:)
خوبی تو؟

پاسخ:
سلام خوبم ممنون . خوبی شما؟😊

با این  که دیگه از همم دور شدیم ولی بازم پشت همیم همچین رفقایی برای شماهم
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۴ پریسا سادات ..
شما خیلی باحالید:))
بمونید برا هم:)
پاسخ:
ممنون و همچنین شما
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۲ ما جــــــــღــــــدہツ
ممنون:)

:)
باز هم ممنون:)
پاسخ:
:))))))))
۲۱ آذر ۹۷ ، ۰۸:۱۶ هیوا جعفری
:))))
پاسخ:
:))))))))))))))))))
^___^
پاسخ:
:)))))))))
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۹ لوک بدشانس
درود بر کریستال بزرگ 😁
شما کدوم یکی هستی حالا ؟ 
دوست ملینا خانمى؟ 
پاسخ:
درود بر شما لوک بدشانس(خوش شانس البته هستینااا ) من مانیا دوست ملینا هستم  :)
۱۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۳۰ لوک بدشانس
نه خوش شانسی کجا بود 😂
اها خوبه 😊👌
پاسخ:
😹😹😹🍬
مانییییییییییییییییییی جان من بزار بگممممم 
پاسخ:
پووووف بگو دختر نخودم زیر زبونت خیس نمیخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی