زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

welcome   ^_^

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

 دوستای عزیزم دوست دارم داخل چنل جویین بدین 

از امشب هم رمان میزاریم نویسندشم خودمم ^_^

یه نوشته متفاوت هست  قهرمان داستان دوست دارم شما حمایتش کنین تا خودشو بتونه از منجلابی که براش ساخته میشه نجات بدین =)

#mania_crystal_mim

لینک چنل: @ace_tex

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
crystal :)❄

نظرات  (۸)

مثلا عضو شدم خخخ
پاسخ:
😒
میزنمتااا عضو بشو 
:/ اگ میتونستم میشدم خواهر
پاسخ:
آها متوجه شدم^_^
:)) ممنون که درک میکنی ...
پاسخ:
=)
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۷ لوک خوش شانس
سلام عضو شدم 
پاسخ:
ممنون =)
میتونید داخل کانالی که گزاشتم تنها رمان متغیر هست عوض بشید برای راحتی بیشتر
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۹ هیوا جعفری
اگه می تونستم می شدم ولیکن تلگرام ندارم :/ اینجا چیزی نمی ذاری؟
پاسخ:
اره میزام ^_^
امشب 3 تا پارت میزارم 
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۱ لوک خوش شانس
باشه واسه اونم عضو میشم ببینم چی برایمان آورده ای مارکو 😁
پاسخ:
😹😹😹😹
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۴ لوک خوش شانس
عضو اونم شدم 
پاسخ:
مرسی لوک خوش شانس ^_^
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۲ لوک خوش شانس
خواهش میشه 
پاسخ:
=)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی