زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

New Life

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ب.ظ

بچه که بودم یک روز داداشم بایک جعبه مکعبی شکل آمد خانه تا عصر به پروپایش میپیچیدم که برایم از درون جعبه شرح حالی بدهد.تااینکه آخرشب مرا به گفتگویی دونفره دعوت کرد. 

جعبه چوبی که درابعاد27.40 بود. درمیان آورد، خلاصه حرفایی که برادرم آن زمان به من زد این بود که چیزی در این جعبه است که مرا دوست دارد برای من ارزش قائل است پس باید دوستش بدارم حسی متقابل به آن داشته باشم مدت هاازآن صحبت دونفره میگزشت متوجه محبت آن بچه گربه بودم امامن خودخواه شرایط زندگی اش را حسابی تغییر دادم. حتی خانه ای که به آن اختصاص داده بودیم رابه قفسی گوشه اتاقم تغییردادم تااینکه روزی قرار بر این شد که مدتی اورا به دوستم بسپارم برای مدتی به سفر بروم خیلی راحت با این مسئله کنارآمد و رفت... بعد از اینکه ازسفربازگشتم به دنبالش رفتم دیگرتمایلی به برگشت به قفسی ک من برایش ساخته بودم رانداشت. مدت ها درسکوت،گریه،تنهایی سپری شدتااینکه خواستم به لج و لجبازی و تخلیه دلتنگی هایم جایگزینی بجایش بیاورم چندین حیوان خانگی عوض کردم نه توان دیدنش راداشتم که درجایگاه او بخواهند باشند نه جایش راپرکنندسریک هفته دکشان میکردم آنها هم ازخداخواسته میرفتند...

دوست داشتن رابااوچشیدم و سخت بود بخواهم جایگاهی که برایش با یک قلب جدید با یک قلب که تنها برای او میتپد درست کرده بودم کسی بخواهد بیاید =)

#mania.j

#krystal.mim❄

#maghzrad👽 

#newLife

98.2.19

2:10 pm

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰
crystal :)❄

نظرات  (۳)

۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۱۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
جالب بود و قابل تامل

+ خوش برگشتین :)
پاسخ:
سلام
سپاس =)
حالت خوبه رفیق؟
پاسخ:
عالی ام رفیق جان ^_^
چقدر قشنگه ^_^
خوشحالم برگشتی. چه خبرا؟
پاسخ:
ب زیبایی موهای بارون خوردت که نیست =)
منم خوشحالم هیوا جان
سلامتیت عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی