زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

گاهی دلتنگ خیلی موقع هاتم👽🎈

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

و دلت بگیره از هر انچه ک هست...

گاهی دلتنگ کسی هستیم ک دیگه نیستش ... شاید یه زمانی  یه روزی دور یا نزدیک باز همو ملاقات کرد

گاهی دلتنگ کسی هستیم ک شاید دو طرفه باشه هردو خواستار  رفع دلتنگی  باشند ولی خب یک دیوار محکم از جنس غرور بینشان قدعلم کرده...

گاهی هم دلتنگ من قدیمی ات میشوی منی ک از دنیای شادی،لبخند های عمیق خداحافظی کرده  است وارد دنیایی فیک شده  که بیشتر لبخند هایش بیشتر شبیه ریشخند هست تایک لبخند واقعی :)

کریستال تکس❄

دلتنگی شما از کدوم نوع هست ؟! :')🎈

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
crystal :)❄

نظرات  (۴)

از نوع وابستگی ساده 
پاسخ:
خدا توعه پیاز کنه😑😒😹
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۲:۲۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
ممنون :)
من یکم دنبال من قدیمیم که امروزا داره خودشو نمود میکنه و راضیم ...ولی مثل قبل بودنم سخته ولی خیلی خوبه....
پاسخ:
انشالله ورژن جدیدتون خوبو اصلاح شده باشه
دلتنگی من از نوع دوری هایی که عمرا به بازگشتن و نزدیکی ختم بشن هست...
پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی