زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

زندگیم میشه به قبل بعد تو تقسیمش کرد :')

زمانی آرام شدم در آغوش گرمت که خاکستری بیش نبودم :) 🎈

ماجرای1: ورود مانیا به بیان 😻😹🎈

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۵ ب.ظ

 سلام دوستان 

بالاخره با هزارتا بدبختی  من  وبلاگ خودمو درست کردم با کمک  ملینا جون که  پای برنامه مورد علاقش کلاه قرمزی بود بدو بیرا بارم کرد ولی هیچی بهم نگفتااا از اونجایی ک من خیلی باهوشم خودم منوجه شدم 

 خلاصه ا ساعت 45 دقیقه گیرش بودم العانم خسته و کوفتم   چنل اینقدر ادم خسته نمیکرد ک اینجا همه  انرژیم گرفت

خب دیگه قر زدن کافیه... 😹😹😊

خوووووش امدم😀🎈

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۸
crystal :)❄

نظرات  (۳۸)

خخخخخخخخ عزیزمی 
خوش اومدی رفیق
پاسخ:
ممنون رفیق 
حالت خوبه  فشار خونت بالا پایین نشده ؟؟!!😹😹
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۲ دخـترکــی با قـلـب صورتــی
خوووووش اومدیییییییییییییییی
پاسخ:
ممممنون :)
خدایاااااااا منو شلغم کنننننننن 

پاسخ:
خدا منو پیاز کرد رفت بیخبری😩😹😹
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
خوش اومدین. :)
پاسخ:
سلام ممنون :)
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۷ هیوا جعفری
خوش اومدی :))
پاسخ:
ممنون :)
بح بح خوش آمدین ...
من برم وبلا ملینا خانم رو قطع دنبال بزنم...خخخخخ
پاسخ:
خیلی ممنون
هیس ایجور نگین ملی حسودیش میشه بچم😹😹
مسیو قطع دنبال بزنی بلاک میکنم ادرس فیک میسازم میام فحش میدم 
خخخخخخ
پاسخ:
وا ملی خجالت بکش😩😹😹
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۱۳ ما جــــــــღــــــدہツ
خوش اومدی جانا:)
پاسخ:
خیلی ممنون ماجده جون😊
والا دو ساعت....شدم خخخخخخخخخخ 
قطع دنبال هم بزنن 
پاسخ:
ملی گفتم ک حساب میکنیم باهم 😹😹😜
ای جااان ملینا خانم....خخخخخخخخ

حسودی به این میگن:)))
من برم وبلاگ مانیا خانم رو تبلیغ کنم...خخخخ
پاسخ:
جونز😻😻
اقا خجالتمون ندیدن😹
خخخخخخخخخ 

اره خدایی هوای رفیقمو داشته باشید :)
پاسخ:
😻😻😻فداتا 

من اگر هوا مو نداشته باشین لگد میزنم  به تمام دوساعت وقتی ک گزاشتم 😹😹
:)))


دروغ میگه باور نکن الان داره توذهنش فحش میده که چرا این اومد....خخخخ
پاسخ:
😹😹😹امپولش بزن 
مسیو شما خودتونم بکشید ما با هم بد نمیشیم خخخخخخخخخخخخ 

پاسخ:
😹😹💓
با کمال میل آمپول میزنم...خخخخ یه موش آزمایشگای لازم دارم برای یاد گرفتن تزریقات که فک کنم پیداش کردم...خخخ
فشارم بگیرم هفته قبل یادم دادن:))
پاسخ:
من مدرک تزریقات ک گرفتم رو بادمجون  بهمون یاد دادن😐😹😹
باور نکن مانیا خانم ...من بودم همین الان رفاقتم رو کات میکردم ....شما خیلی خانم خوبی هستین حیفه واقعا...خخخخخخخخخخ
پاسخ:
در این توصیف هایی ک از من کردین درست ولی خب منو ملی هردو باهم خانم و باوقار هستیم😉😊
مسیو جوابتون به مانی گفتم اینجا قابل پخش نیست خخخخخخخخ
پاسخ:
خدا بزنتت😹😹😹
خداسنگت کنه
من بگممم😹😹😹😹😉
بادمجون بدون جون خوبه یا خانم ملینا زنده ؟:)))خخخخ
پاسخ:
عامو از خر شیطدن بیو پایین😹😹
فدامدا مانی 

پاسخ:
 بوس بوس
عججججب....
یکم خودتو تحویل بگیرین ...این همه شکست نفسی خوب نیستا:)))
پاسخ:
وا  خب اینا همش حقایقی بود ک خودتون گفتین اقوی پرستار😉😊
مانیا روت میشه بوگو چی چی گفتم خخخخخخخ 

مسیو من شما رو میکشمممممممممممممم
پاسخ:
هیس شو کمی جمله بندی کنم😹😹
خداروشکر دستت به من نمیرسه ...خخخخ

بگو ببینیم چی گفته...
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم 
گفتن ک شما دس اولتونه اول برین رو پری خانم  وقتی حرفه ای شدین بیاین 😜😹
 گفتن ک اگر قراره کسی فلج بشه اون باشه ن منه 16 ساله 
دقیقا همینارو گفت😹😹😜
شده باشه همین حالا بلیط بگیرم بیام میام خخخخخخ
پاسخ:
توام ک همیشه سوار خر شرکی😑😹😹
آب دهانش را قورت میدهد و  یواشکی صحنه رو ترک میکند:))))

خطرناکیدا...خخخخ

ولی شما بیا من میخوام آمپول بزنم...خخخخخخخخ
پاسخ:
دهه هشتادی😅
 فقط مواظب باشین اب دهنتون نپره گلوتون ب سرفه بیوفتین😜😹
وایییییی مانی معدممممم درد گرفت از بس خندیدم خخخخخخخخ خودمم نمیتونستم در این از زبون خودم جمله بسازم خخخخخخخ وای خدا
پاسخ:
حال کردی چ حرفی گزاشتم داخل دهنت😹😹😹😅
اهم اهم با پری خانم شوخ نکنید ...خخخخ.....پری خانم نمیشه دیگ...
شما نگران نباشید فلج نمیشید:)))اگه هم بشید مشکلی نیست که ...خخخخ
پاسخ:
اهم اهم مگع  او دختره شاهه ما دختر رعیتیم😹😹
کجا بیام؟
شما که خطر ناک ترید 
همینجا بزنید خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
تو بشین من میارم میگم بزنه😹😹
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۲ بابای نرگس
چی شده؟
پاسخ:
ملینا دختر بدیه اقوی پرستار میخواد امپولش بزنه😅😹
اون پری دیگ :)))
پاسخ:
😐حالو اسمش چی هست اصلا
همونجایی که داشتین میومدین:)))
من به این آرومی و خوبی ..کجام خطرناکه
پاسخ:
😹😹😹اتش خشم در چشمانتان پیداست
بیشینم؟!:/
خخخخخخخخخخخخخخ 
خدایا منو گوجه سبز کن 
پاسخ:
ارع عزیزم بشین ی ازمایش خون سادس 
حالا اسمش بماند چیه ...ولی اسمش کلا به اسمای خانواده ما میخوره :)))هم وزن و قافیست:))
پاسخ:
اسمش ایرانیه یا از ای عربیا؟
اقا من دیگه میرم فیلممو ببینم نفهمیدم چی شد تا اینجا 
(در اصل میخوام برم که سوتی ندم تو پی وی به مانی چی گفتم خخخ)
پاسخ:
برو اش ماس
نمیدونم کدوم هربی رو میگین ولی عربیه اسمشون...
پاسخ:
خب ب من بگیین چیه
خوش اومدین
پاسخ:
ممنون :)
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۸ خانوم خانوما :)
خوش اومدین به جمع بیانی ها:)

پاسخ:
ممنون :)
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۳۳ پریسا سادات ..
خوش اومدی
پاسخ:
ممنون:)
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۷ پریسا سادات ..
بیداری الان ؟؟
0_0
پاسخ:
با اجازتون بعله😩😹
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۲ پریسا سادات ..
پس پاشو برو بخواب:))
شب بخیر:)
پاسخ:
باش 
شب خوش:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی